Ik maak mezelf bekend
Dag lieve mensen,

Dankzij Arjan zijn reactie op mijn post alhier https://www.martijnvanstaveren.nl/forum/besef-oorlog-of-ware-vrede-durf-jij-te-leven nam ik zojuist een videoreactie op. Deze kun je hier vinden. 
Omdat dit wellicht een verrassing zal zijn, voeg ik hier nog wat informatie toe. 

Jarenlang kon het niet Open. Alles moet in een bepaalde volgorde plaatsvinden en het was steeds niet het goede moment. 
Nu wel. Daarom maak ik mezelf bekend. 
Ik ben Le’eíhla Hasjanthaa’h. Commander van de 144e Sterrenvloot. 
Dat kan ik uiteraard ook aantonen. 

Ik mocht er hier, in de aardse laag, net als Martijn ook niet in en deed het toch. Op kosmische wijze.
Zodat ik de verbinding tussen deze aardse laag en de Oorsprong kon maken. Zodat we hier uit kunnen.
 
Die verbindng maakte ik op 17 september jl. met behulp van mijn emoties. Mijn emoties zijn een niet voor te stellen creatiekracht waar ik ongelooflijke, niet te geloven dingen mee doe. 

En Arjan, je schrijft iets over knopjes drukken. Ik geef hierbij aan dat ik geen knopjes heb waar iemand op kan drukken. Ik ben daar niet mee bekend.  

Ik ga nu rusten, mijn dag was intens. 
Warme groet,
Judith van Beers

"wij zijn hier niet om met de aarde mee te bewegen. wij zijn hier om de aarde met ons mee te laten bewegen." - jvb 














Rens

Oceaan van Stilte
Loes
Judith ik heb ooit een mooie Dame opgeslagen.
Zij heeft dezelfde naam als jij opgeeft.
Heb je hier misschien connectie's mee?
Je kunt de afbeelding groter maken door hem in
een nieuw tabblad te openen,dan lees je de tekst

Tip voor Judith en Arjan;

Boek een motelkamer....
Vecht het uit met elkaar ipv openbaar....
Have make up sex ...
Start over..
Geloof wat jij (judith) wil geloven ( en ik vermoed dat JIJ zelf echt gelooft in wat je zegt)

Mijn vreedzame Hart gaat uit naar jullie beiden

Apolonia
Hi Loes ja dat klopt dat ben ik. En dat kan ik ook aantonen. Het stond onder embargo, dat wij 'de buitenaardsen,' hier zijn. Het kan nu naar buiten. En dat moet om Vrede, Liefde en Vrijheid voor alle mensen op aarde, terug te laten keren. Deze quote is ​een herinnering uit deze periode. Dit is wat iedereen die naar huis wil, te doen heeft. warme groet, ​judith











Website Minghui:www.en.minghui.org ©
Home > Culture > Music & Art
Artistic picture: the Golden Lotus Flower Proud in the World
February 22, 2002
(Clearwisdom.net)
https://en.minghui.org/html/articles/2002/2/22/19117.html



Originele post

https://www.martijnvanstaveren.nl/forum/ik-maak-mezelf-bekend

16 april, 2026

Loes
Voor je moed en oprechtheid vanuit jouw hart om dit op het forum bekend te maken.

Judith Le’eíhla

Graag openheid van zaken als het gaat om wie jij CLAIMT te zijn.

Ik herken jou namelijk in het geheel niet...in tegenstelling tot velen hier die net als ik hierheen gekomen zijn  met een groot doel.
Daarmee zeg ik niet dat jij daar niet bij was, maar dat jij bent wie je zegt te zijn?

Dat mag je eerst aantonen...je zegt dat je dat kan aantonen... dus ik ben zeer benieuwd

Groet Apolonia