Ha Will,
Ja, klopt, maar nu is het 'Rock'. Vind ik wel een stoere naam. Rock is niet alleen muziek, maar ook steen. En steen is een vorm van materie die later leem kan worden. Als het door de natuurkrachten erodeert en zich vermengt met andere geërodeerde stenen.
En:
Wie in de scheppende krachten van de aarde
het verborgen goud ontdekt,
zal zichzelf omvat weten.
En dat is voor mij 'creating together'.
En je kunt ook zeggen: 'You rock' en dat betekent dat je heel erg deugd.
Maar dit alles terzijde. Eventueel kun je met een ander e-mailadres inloggen of via een andere browser. Dat heb ik ook gedaan. Maar echt gelukt is het nog steeds niet. Ik kwam wel een paar keer in dat aanpassingsvenster.
Ik kan niet uitloggen. Die knop werkt niet (bij mij). Dus ik zie dat als een symbolische soort van les, want ik wilde wel heel erg graag uitloggen toen het hier niet zo gezellig was. Dat is natuurlijk mijn reptielenbrein die graag wil vluchten (of vechten of bevriezen). Dus nu ik hier toch ben en niet kan vluchten, ga ik hier maar gezelligheid brengen. Ik wil tenslotte uiteindelijk wel weg hier en ook vrede en bron en liefde en dat we allemaal hand in hand om een aardbol of het hele universum staan. 😃