Leven, spontaan leven!
Dit jaar ben ik ondertussen al weer een paar maal op verschillende locaties geweest. Mijn 'ding' gedaan so to speak. Ik heb ervaren HOE ik harmoniseer (zonder het te werkwillen).
Hoe ik een omgeving 'flush'. Hoe mijn waterbewustzijn, als het stroomt, 'schoon' spoelt en hoe diep het SamenZIJN met de dieren aldaar zich dan kan ontrollen.

Nu weer thuis. Ook heeeeeerlijk.
En ik realiseer me dat als ik er BEN, dat tijd niet bestaat. Was ik 1 week weg? Of twee? Een maand? Een jaar?
Dat framen van een periode valt geheel weg, is er gewoonweg niet, als ik BEN in NU.
En dan ontstaan de prachtigste verbindingen met de natuur. Met de dieren. Diepe, diepe ontmoetingen .... de tranen rollen nu over mijn wangen.....
Zo mooi.
Zo dankbaar.
Naar hen, naar mijZelf. 💛
.... van katten is al bekend dat ze veel ongerief absorberen, maar ook andere dieren doen dit en als ik er ben doen gebeurt er iets dat hen weer ontlast. soms even een uitdaging voor mijn systeem, maar het is een kwestie van ervaren, er doorheen, wetende dat het niet van mij is. echt een fysieke uitdaging soms hoor.
En zo pakt ieder puzzelstukje eigen laag/lagen om actief op/in te zijn.....