Ja, mooi he! Werd er ook helemaal blij van :) Was voor mij ook weer zo'n mooi voorbeeld van Martijn en nu met Senne, doen het toch weer voor. Als ik me wel eens afvraag hoe ik met iets om zou kunnen gaan, en als ik dan naar Martijn kijk, dan valt het me regelmatig op dat hij precies staat voor te doen hoe ik er mee om zou kunnen gaan. Hoef je niks voor te vragen, alleen maar te observeren. Heel fijn!