Mooi en diep warm hoe je het beschrijft! Intens proces.
En ook al kende ik jouw moeder niet, haar laatste woorden resoneren diep
"we hebben het goed gehad samen"
Dank je voor dit delen.
In mij komen herinneringen bovendrijven.
Huilen en lachen omarmen elkaar!
liefs
henny