Ik las gisterenavond in mijn dagboek van 8 jaar geleden dat ik schreef : ik voel dat ik dementie ga voorkomen samen met anderen en wat hierboven staat klopt
Dit weet ik uit eigen ervaring dat die plasticiteit er is
Rene ook al heb je mij uit sommige van jouw telegram kanalen geplaatst , ook wel gebokkeerd genoemd 😉
Ik ben net als jij en iedereen hier niet te blokken / uit te zetten
Ik ben enorm verheugd dat ik de samenvattingen weer kan lezen
Kort , helder en waar voor mij in wat Martijn daar over zegt
Ik ben bezig met een youtube kanaal op te zetten en al de informatie hier is zo bruikbaar samen met mijn eigen informatie
Ik blijf standvastig in wat ik voel en heb jullie daarbij nodig
Dat is de kracht van autonoom samen
Ik hou van jullie allemaal en dat kan niemand mij afnemem
Dank jullie wel dat jullie er zijn
Jij , ik , wij zijn Hier ! 👑👑👑👑👑👑👑