Pad op het fietspad
Loes
Vanmorgen mooi wezen die je bent.
Vond ik je aangereden op het fietspad.
De overkant naar de poel heb je niet
gehaald.
Je tong hing er zelfs helemaal uit.
Dat was zo’n naar gezicht
Verder was je nog helemaal gaaf
Een foto maken vond ik te moeilijk.
Verderop heb ik je bedekt met bladeren.
Zo zag je er uit, zo fier en fors.
Voor jou💚 Kus