Ik weet nog dat je soms over een schilderij heen schilderde ... Als je zelf niet vond dat het Goed genoeg was Of als je het op fb zette en er een flapdrol was die iets in de richting van kritiek uitte.. Daar was jij heel gevoelig voor Vandaar ook dat je besloot ze niet meer op fb te zetten..
Wat ik begrijp .. Wat zijn sommige mensen toch rare knakkers.. En ongevoelig
Getverdemme !!!!!
Echt Bah!
Wat ik ook " bijzonder" vind is dat mensen soms of vaak " opeens" de kunst van iemand wel Zien. ..als de persoon er niet meer is .. Pijnlijk....
Doet me denken aan het liedje over Vincent van Gogh.. Bepaalde kunstenaars tonen iets waar de wereld en narrow minded mensen nog niet klaar voor zijn .. En dit vaak ten koste van de fragiele kunst Kracht van de kunstenaar
Want het is natuurlijk makkelijker om kritiek te hebben op iets dat je niet kunt vatten dan gewoon In jezelf te erkennen dat het wellicht jouw petje te boven gaat?
Terwijl deze wereld nood heeft aan die creatievelingen die voorbij kaders durven te bewegen......