Goedemorgen allemaal
Deze foto is van 0.49 uur vannacht
Tot 3.00 uur heeft het enorm tekeer gegaan hier..non stop.
Gek genoeg vond ik het geweldig..opwinding...en vrede vanbinnen
Aan een stuk door bliksem..donder..stortregen
Het was klaarlichte dag buiten..midden in de nacht
Het gevoel dat ik had was...als dit het is..laat maar komen...geen enkele onrust of angst...terwijl het leek alsof de wereld verging....ik heb het gefilmd....ik ga zien of ik dat hier kan plaatsen.
Filmpje lukt niet
Moeder Natuur oordeelt niet...Zij brengt alleen Balans....zo voelde het vannacht.
