Poeha fijn dat je keel weer de doorstroming heeft weten te vinden! Ik heb dat een keer gehad met de punt van een raketijsje in de klas van groep 7 zat dat rode puntje toch effe niet lekker in mijn keel, ik had het geluk dat ie smolt ofzo maar geen fijne ervaring.
Kwam de galia meloen eruit of kreeg je hem nog ergens doorgeslikt.