Vraag door mij , voor mij

https://whydonate.com/nl/fundraising/mijn-wens-voor-mezelf-


Lieve mensen
Als dit jou Niet aanspreekt .geen Enkel probleem
Alert , dit zou als een 3D bericht gezien kunnen worden 


Dit bericht ,deze vraag gaat over het in waarde zelf volkomen heropbouwen van wie ik ben
Het OCMW heeft beslist dat hetgeen ik nu doe...
(Slapen in de badkamer bij m'n zoon en zijn vader)Dat dit als officiële verblijfplaats gezien wordt .
Ook al zegt de wet daar iets anders over.
Door deze beslissing van het OCMW ga ik honderden euro's per maand gekort worden.
Ook heeft het OCMW beslist dat ik niet in aanmerking kom voor verblijf in de noodopvang (wat een toewijzing voor sociale woning aanzienlijk zou versnellen)
Ik sta al sinds 2018 ingeschreven voor een sociale woning
Ik zou in hoge beroep kunnen gaan doch daar zie ik Nu Niet het nut van in  aangezien er dan danig veel tijd en energie in gaat zitten
plus dat het mij ontbreekt aan de energie hiervoor te geven .
Sinds m'n dochter/maatje van deze aarde weg is heb ik meer dan genoeg aan m'n hoofd en in m'n hart dat het niet makkelijker maakt .
De Tegenwerking van oa het OCMW is nog een schep er bovenop
Vandaar dit bericht

Ik ben me er bewust van dat dit bericht wellicht niet hoort op dit forum ..of misschien juist wel ..

Wie zal het zeggen?

In ieder geval plaats ik dit vanin m'n hart en wezen en lichaam (ook ja ..)

In  respect voor het forum 
In respect voor ​Martijn , Senne ,Wendy 

Liefs Elaina 



Hi Elaina, 
wat is je vraag precies?
lieve groetjes,
Judith

ps ik ben de I see you die doneerde
ook voor je dochter doneerde ik
ik benoem dit om je te laten weten dat ik betrokken ben, in welke vorm dan ook. 
Lieve Elaine

Wat mij betreft is hier op het forum elke vraag legitiem( openheid weet je wel?)

Wat ik uit je verhaal hoor ben je op zoek naar zelfstandige woonruimte....en dat begrijp ik goed.

Het is fijn dat je bij je zoon kan verblijven maar dit is geen goeie situatie natuurlijk.

Wat kan ik ( kunnen wij ) voor je betekenen?

Liefs Apolonia
Zelfstandige Fijne woonruimte. Hier in dit lijf op deze aarde , in het hier en nu 
In volkomen gezondheid  : fysiek, emotioneel, mentaal , psychisch.
Een plek van rust , blijheid, natuur , creativiteit 
En dus ook Voldoende middelen (geld) om dit te bekostigen..
Door " alles " wat er het afgelopen jaar gebeurt is merk ik dat mijn positiviteit afgenomen is ...

Ik heb in de link ​boven mijn bericht geschreven waar het om gaat 
Oa ook de mogelijkheid om samen te komen bij bijeenkomsten waar Martijn aanwezig is.

Bedankt om dit te lezen 🌹
Ook ik zou best graag de mogelijkheid hebben om bijvoorbeeld in september of eerder naar Frankrijk te gaan en gevoed (ja dit zeg ik echt hoor)te worden in uplifting energy en bekrachtiging en aanmoediging 
Ik wil me best inzetten voor het geheel , doch heb Zelf  , als mens , ook inspiratie nodig en back up en het weten dat ik het niet alleen moet doen .

Prachtmens die Elaina haar naam hier draagt 💫

Ik voel dat ik op mijn manier verbinden ga hier en nu
Het is tijdloos zegt mijn weten 
Ik was afgelopen donderdag hier in Spanje een hele dag samen met 2 wederom prachtmensen 
1 was wel een 1 was niet in Frankrijk geweest 
Daar kwam ter sprake wat dat in een ieder deed 
"Het erbij horen of niet" was hoor en voelbaar in en tussen de woorden in dat moment

Dat openen van er wel of niet bij horen heb ik ook ervaren in meerdere telefoon gesprekken tijdens mijn verblijf hier in Spanje met mensen die wel en ook niet van Martijn hebben gehoord en ook die wel of niet naar Frankrijk gaan 
Wat ik daarin ervaren heb is dat het aanreiken van elkaars unieke aandacht de sleutel steeds weer is 

ik rij vandaag weer richting het mooie Holland en bied een ieder aan dat ik ten alle tijden te benaderen ben 
Dat kan via mijn mailadres corona.yolanda@hotmail.com
Ik blijf mijzelf wel trouw dat ik alleen bel of langs kom bij jou als de afstand voor mij kloppend aanvoelt 
Dus ​uitgebreidt mailen is niet mijn ding ​zeg maar ​😘

Tot een weer-zien of horen waar ook ☀️

Dank je wel lieve Corona voor jouw mooie en oprechte schrijven 

Ja het er wel /niet bij horen 
Of toch het idee /gevoel te ervaren of dat wel of niet zo is .
Dat speelt wel mee he 
" Moet " ik ergens bij horen om zelf te weten dat ik " waardevol" genoeg ben?
En wat betekent het " erbij horen"?

Is er een " fear of missing out"?.
Het idee van " achter te blijven" ?

Ik vraag dit aan mezelf nu op dit moment.
Wat in een volgend moment weer Heel anders kan ervaren worden.

Ook de vraag voor/over vriendschap doet z'n intrede.
We zijn (in het algemeen)vrienden als we elkaar in het moment ontmoeten.
Soms is het ook zo dat zo'n moment niet gebeurd 
En het stil blijft 

Soms is dat fijn en rustig en helder en open en vrij .
Soms is dat het tegenovergestelde 
In mijn beleving hee ​

En dan ontstaat er de wens /het verlangen om samen te zijn met wat " gelijkgestemden " genoemd wordt.
Niet dat ik nu zo'n een 24u groeps mens ben 🙂🙂

Ik vraag me dit in mezelf af 
Ook middels jouw schrijven 

Ik stuur je een ​mail 
En dan zien we wel hoe of ​wat en Of wel of niet 

Warme knuffff, Elaina 



Lieve Elaina,

ik leef al geruime tijd met het besef dat "ik" het zelf ben die mijn leven en daarmee ook mijn omgeving creëer. Dit inzicht kan lastig en pijnlijk zijn, en daarom willen we het meestal niet zien.
Als je dus zelf je omgeving creëert, ben jij de enige sleutel om verandering teweeg te brengen in je woonsituatie en je leven.
Niemand anders, alleen jij!
Mijn ervaring is dat het programma's en overtuigingen zijn (en natuurlijk ook manipulaties vanuit de matrix) die ons er juist van weerhouden om te leven zoals we dat diep van binnen eigenlijk willen. Het is voor ieder van ons de taak om deze programma's onder de loep te nemen en te neutraliseren. We hebben alles bij de hand wat we hiervoor moeten weten.
Ik wens je het allerbeste op deze weg!
Je bent niet alleen :)

Liefs
Magdalena
Hee Eliane,

Ik begrijp wel precies wat je bedoelt. Nou ja, op mijn manier uiteraard. Je hebt serieuze support nodig.
Zoiets heftigs meemaken als wat je meemaakte en het verwerken van verlies maakt ook gewoon eenzaam. Ik zit/zat een beetje in iets heel anders en toch vergelijkbaars en op de een of andere manier is het wel extra confronterend dat iets wat er in potentie nogal upliftend uitziet (de Frankrijkreis) onbereikbaar is of lijkt.

Gebrek aan vreugde en energie is misschien nog wel het meest fnuikend. Als je dat wél zou hebben, zou je zelf dingen makkelijker kunnen aanpakken en een ander perspectief kunnen zien. Dus misschien wil je niet de Frankrijkreis maar dát.

(Ik ga niet zeggen: 'het zit allemaal in jou en je moet het zelf doen en alleen jij kunt dit veranderen.' Dát weten we nu wel. 😩)

Ik heb zelf een flinke stap gemaakt in het terugkrijgen van meer energie en vreugde door te gaan kamperen en in natuurwater te zwemmen. En ik zag dat er een vreugdeweek wordt georganiseerd: eind juni in de natuur met natuurwater erbij. Als Martijn er niet bij is, lopen de dingen op een of andere manier 🙃 minder storm, dus misschien is er nog wel plek.

https://www.martijnvanstaveren.nl/forum/uitnodiging-vreugde-week

Misschien kunnen mensen je helpen met kampeerspullen (als dat nodig is) en is er wel bereidwilligheid om voor je bij te dragen in de kosten. (Hoe meer mensen er mee gaan, hoe lager de kosten.)

Karin en Rina zijn onwijs lief en zorgzaam. Dat is eigenlijk precies wat je nodig hebt als je heel veel pijn hebt en geen plek om thuis te komen. (Zo voel ik dat.)

Als je dan gaat, hang gewoon een bordje om je nek met de tekst:
'Ik hoef geen ongevraagde adviezen, ik wil alleen liefdevol ontvangen worden en voelen dat ik niet alleen ben.'
(Nee, hoor, grapje.)

Misschien ga ik zelf ook nog wel, als er nog plek is.

Voordelen ten opzichte van Frankrijkreis:
- weinig voorbereiden
- minder kosten
- écht midden in de natuur: dag en nacht
- natuurwater om in los te laten op loopafstand
- korte reistijd
- zelf voor de gezamenlijke maaltijden zorgen (= extra voedend)
- minder focus op Martijn, Martijn, Martijn...
- Thema is vreugde. Vreugde is een supervoedende energie, lachen is ontladend.

💕

Human T





Ohhhh human T 

Wat jij schrijft Voel ik 
(Sorry Magdalena dat ik Nu even voorbij jouw schrijven ga )

Iets raakt me of niet 
Nou en wat jij schrijft T , dat raakt me.

Menselijk 

Heb even niet veel woorden nu op dit moment omdat het water hoog staat zogezegd.
Maar ik kan wel zeggen dat ik jouw menselijkheid Voel hier in 
En dat je geen copy paste toepast.

Want , excuses, daar heb ik meer dan genoeg van eigenlijk.

En heb ik absoluut niets aan 
Ik ga jouw schrijven nog eens lezen en voelen.

Natuur , ja 
Ontvangen worden, ja 
MensRijk 
Eenvoud 
Oprecht en warm 

Jemig ..
Je raakt het punt waar het in mij om gaat nu 
Dank 🌹


(((Als je dan gaat, hang gewoon een bordje om je nek met de tekst:
'Ik hoef geen ongevraagde adviezen, ik wil alleen liefdevol ontvangen worden en voelen dat ik niet alleen ben.'
(Nee, hoor, grapje.))))
Nou is misschien niet eens zo een gek idee 
Want zo voel ik het wel 🌺