Gezocht: drie Belgishe mensen die wij ontmoette in 2025 tijdens het driedaagse zeegse natuurbelevingsmoment
Gezocht: drie Belgishe mensen die wij ontmoette in 2025 tijdens het driedaagse zeegse natuurbelevingsmoment
Ann en ik (Mario), wij zijn van België, zoeken de twee Belgische mannen en een vrouw (de vriendin van een van de twee) waarmee wij helemaal bij het afsluiten van de driedaagse in de Zeegse te Nederland in contact kwamen. Ze kwamen van rond Grobbendonk en vertelde dat ze met een camper de kust van Griekenland samen afgereisd hadden. Ze nodigde ons uit te ontmoeten te Grobbendonk en zouden dat graag nu alsnog willen doen!?
Kan iemand mij zeggen wie dit is of ons helpen te connecten aub?
Alvast bedankt!!! Mario
Dankuwel
Marianne
Waarschijnlijk gaat het om Yannick van Eersel en Keesy White, zij hebben samen gereisd in Griekenland
OHHH dankjewel dat zijn ze! Ik herinner zijn naam ja. Hoe zou ik met hun in contact kunnen komen? Probeerde via google enz. Geen succes. Op instagram zit hij, dat heb ik niet....Help ;-)
Of als je het emailadres zou hebben of kunt vast krijgen van een van hun de boodschap even doorsturen aan hun misschien als dat oké is voor u? Veel liefs Mario en Ann
Martijn
Ik heb zowel Yannick als Keesy via Telegram een bericht gestuurd. Ik heb ze op de hoogte gebracht van jullie vraag en een link meegestuurd naar deze plek.
Dat apprecieren wij meer dan een mens kan begrijpen Martijn ;-) Misschien tot binnenkort! Liefs! Ann & Mario
Tinus
Jullie kunnen een mailtje sturen naar info@martijnbeerepoot. Dan kan ik jullie in contact brengen met elkaar.
Beste, wanneer ik het probeer te versturen neemt hij het emailadres niet aan (info@martijnbeerepoot). Strange!?
Tinus
Info@martijnbeerepoot.nl is het juiste adres. ".nl" hoort er bij en dat stond niet in mijn vorige bericht.
Mika
Kan het kloppen dat de derde Belg die jullie zoeken een Noord-Hollandse Mika is? :)
Ja mag natuurlijk ook altijd mijn emailadres even doorsturen met de eventuele boodschap!? mariodelarbre@gmail.com
Dat weet ik niet echt meer moet ik zeggen. Ik stuur het zelf dan even naar je door hoor naar jou! Dank voor de moeite! Ann en Mario